u CAN'T understand my feeling's
Thursday, July 5, 2012 | 0Domo Pot-Pet!



Aku nak luah perasaan lagi..lagi dan lagi? balik-balik aku luah perasaan kan? takda aim lain kah kalau nak
tulis entry ni?? urmm....

Aku berblog pun,,actualy,nak buat as online diary.....
k,,malas mau cakap panjang-panjang sebab mean dia,nonesense pun.. lebih baik,aku straight to the real story je enn?

Camni,tadi siang.. time wudhuk..ada sorang kawan aku ni,dia dok kacau aku.. aku time tu,mood kurang baik.
Aku time tu,tengah stabilkan keadaan aku.. aku rasa,macam perangai aku time dekat konven tu, like nak datang balik.. apa perangai aku time sekolah konven???
Yeah.. quite good question !

AKU PEMARAHH !!

Aku mana boleh kawal amarah sebab aku pun,kaki gaduh dulu ? time dia nak bagi aku ketawa masa berwudhuk tu,,aku siap kasi warn dah dia awal-awal... "jangan lah wei.. aku jap[tumbuk] kau nanti tu.." dah dekat berapa kali aku cakap? dia still tak makan saman?apa kau fikir aku main-main kah??
tahulah,aku senyum-senyum time cakap benda tu,sebab aku tengah kawal perasaan aku....

then,, tibe dekat dalam surau... time aku tengaj solat,dia bagi ketawa aku lagi..tengok muka aku lah..cakap tu dan ni lah.... aku jugak,ada warn dia before that..aku kata "kalau aku terketawa time sembahyang, aku tumbuk kau dalam surau ni ya... kau ingat aku takut? "

Yang,buat aku makin panas tu,,dia still tarak makan saman.. ! apalagi... makin tinggi lah darjah kemarahan aku... taklah boleh aku ketawa.. makin masam mencuka jak mukaku... lepas-lepas jak solat.. terus aku endak tegur dia... kalau ikutkan perasaan,mau jak aku cari gaduh tadi tu... but, aku still dalam mengawal perasaan dan aku ingat jugak warn cikgu sahe,cikgu disiplin kami.. "kalau kau bergaduh lagi..kau akan dipindah ke smk kalabakan." ... takkanlah aku nak bagi malu diri aku? and,kalau aku kena pindah smk kalabakan,habis lah aku kena pukul bapa ku..... alamatnya,endak sekolah aku terus... actualy,masa aku first time masuk sekolah ku ni,aku pernah bergaduh dalam sekolah dengan satu orang budak perempuan ni... geram betul aku.tiba-tiba cari pasal..sudahlah time disitu,aku masih pemarah orangnya...
lepastu, aku pernah juga bergaduh dengan budak 1B time tu... tapi,nasiblah.. endak ditahu cikgu... sebab time tu,aku bergaduh di luar....
memang pemarah betul aku woo dulu..then,aku taubat sudah masuk form 2 ni sebab balik-balik mamakku cuci telinga ku suruh aku berubah.. cikgu lah selalu macam menyindir pasal pergaduhan... nah.. bosan sudah aku dengar.. terus masuk-masuk form 2, stoking panjang sampai betis..tudung labuh macam ustazah..baju pun,sengaja aku mau besar.... tapi,ndaktahu lah,,tadi siang..menyerang balik tu perasaan jahat ku.. asyik panas jak.... heran jugak......

Tu lah...sampai sekarang aku masih panas woo dengan gaya kawanku tu...
And,aku tekad.... aku ndak mau minta maaf..aku mau DIA dulu minta maaf... ! sebab,dia yang SALAH !
bukannya aku ndak kasi warn.. aku kasi bah ! yang dia terep berani dak mau dengar warn ku tu kenapa?
before u anggap aku as ur bff,u must know me lebih mendalam cuz my real attitude is not like what u expect to be.... u didn't know me well maybe cause YOU'R NOT ONE OF MY FRIEND WHEN IM STILL NEW IN SMK TITINGAN !

so,aku harap, dia akan lebih FAHAM macammana gayaku,lepas incident ni.... aku kekadang boleh jadi terlalu baik,tapi kekadang boleh jadi terlalu jahat..jadi,jangan cepat percaya pada sifat aku dikala ini sebab ia boleh berubah dalam 15 atau 35 minit kemudian.. who know's????

like what i wrote on the description of myself in this blog, aku ni CEPAT BERUBAH..jadi,kalau kau mahu jadi KAMCHING dengan aku,kau mesti FAHAM dengan aku...

Truthly lah kan..sorry kalau kau baca statement ni... selama aku di smk titingan ni..
hanya si EMAH dengan si FAUZIAH ja yang faham sangat-sangat macammana perangai ku yang sebenarnya...ya memang diaorang tak tahu rahsia ku sepertimana kau tahu SEMUA rahsia ku,sampaikan ke kartun-kartun fevretku yang takda siapa pun orang tahu melainkan diriku... tapi,sayangnyaa.... kau endak tahu macammana AKU..... tu yang kau silap....


mood: kurang baik.... offline~

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi peeps, welcome to my little tiny world in a wide space.Please behave here.Thank You ;)


Owner Stuff Friend Entry


Let's Talk!


My Wishlist !

Keputusan UPSR lebih dari 4/5 A
Mengalah dengan si SUUN
DIET bagi kurus
Dapat 6/7/8 'A'


Like my page PLEASE??
*One klik je,tak susah


The Credits!

Template by : Domokun_Girl
Basecode by : Nadya
Picture by : Google also WeHeartIt