Sukan *L0L*
Sunday, July 1, 2012 | 0Domo Pot-Pet!

                                               بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Assalammualaikum......

Dah jawab kerr salam tu?? APE? tarakk mau jawap? berdosa kang.. !

huhh...apa lah aku ni, sibuk ber-ceramah pulak?

STOP lawak meramput aku tu.....let's talk about what i wanna to share with u all...

Pandang atas sat? apa tajuk tu? 'SUKAN' right? (pedulikan *L0L* tu sebab ianya takda kena mengena dengan aim saya ketika menulis entry ni)

What sukan? hmmhh..macam korang tak tahu apa tu 'sukan' ? sukan-sukan ni,selalu dibuat oleh sekolah lah kan? bagi murid-murid tu exercise sikit..mana taknya? asyik pandang laptop ja 24hour (syko kerr?)asyik pandang buku ja 24hour.... tak bosan kah? maybe pilihan pertama langsung TAK memboringkan~

Hari sabtu tadi ni, yang tanggal 30/6/2012 ni haaa..hambek kau,date full lagi !,, sekolah aku ada anjurkan sukan tahunan.. aku just ikut acara perbarisan... errr..apasal aku tak ikut lumba lari ja sekali???

woii,,aku gemuk lah..mana boleh lari.. LOL !

Hahahaaa..bukan pasal weight kah apa sebenarnya..tapi,ni semua gara-gara tudung ! atau apa omputeh cakap? hijab?? err,,ya erh? a'ah la tu...... apa kena mengenanya tudung dengan lari?
well,, ini,atlet perempuan ISLAM confirm boleh jawap...... ya lah, time aku lari laju ja sedikit,terus tudung tu nak terbuka... bukan nak sabotaj tudung atau bagi halang semua orang pakai tudung, LANGSUNG ! SUMPAH takda niat camtu... cuma,aku ni,,, dalam bercakap..nak minta nasihat jugak... camna nak bagi tudung takleh terbuka time berlari? Korang tahu ke dakk?? tempohari,masa try murid dulu,sapa yang boleh lari tu, aku dah cukup HAD-kan dah larian aku.. but, tudung aku MASIHHHH juga terbuka !!! that's why aku TERpaksa memperlahankan lagi larian aku.... and,resultnya,, aku dapat number 2.. :( .. and, aku tak puas hati jugaklah dengan cikgu rumah kami tu.. kawan aku yang tak laju lari tapi,dia pergi ujibakat tu awal, adapat plak.. taulah,dia number one time lari tu..tapi,lawan dia.. BUKANNYA selevel dengan dia? budak yang B A B A T ...aku dengan kawan aku sorang yang memang atlet lumba lari ni,tak dapat pulak?padahal, kami lawan, budak yang memang laju jugalah larian dia... and yang important,, taklah gemuk betul.... bodoh ka bahlul cikgu ni? aku rasa, tu pasal lah rumah kami kalah.. yang takda bakat,dipilih... yang memang dari dulu pelumba lari, tak dipilih? seriously... time aku darjah dulu.. aku pelari pecut... but senyap seketika sebab masuk ja year 5, banyak budak 'cheledok' masuk kelas kami... and, aku tak berpeluanglah nak ikut lagi.. dah-dah jugak aku ni, pemalu orangnya.....   aku tekad,tahun depan aku nak ikut lumba lari(lari pecut) ..next year, tudung aku pin keliling kepala o.O? ...  panas jugak woo tengok rumah sukan aku,dapat number last..... T.T..tak pernah-pernah rumah sukan yang aku masuk dapat nombor terakhir.... :'(

Dalam perbarisan tu plak,, rumah sukan syahbandar(biru) dapat nombor 3... oke lah sikit.. dapat jugak kalahkan laksmana(hijau)...memang betul-betul lah aku geram dengan pengurus rumah sukan kami... sudahlah bajunya JELEK ! macam pencuci tandas... ! perbarisan takda kreativiti, then atlet yang dipilih pun, bak kata orang sabah area tawau,, 'langok-langok' semuanyaa... huhh ! gila babeng lah weyh ! kalau masuk SMK TITINGAN, aku nasihatkan, JANGANLAH PILIH RUMAH SYAHBANDAR/BIRU !
entah dalam mood apa aku sekarang ni.. GERAM SIOT kot?? a'ah..geram !
Susah-susah jak aku berbaris hari-hari sampai kulit aku turn perang then terkupas-kupas.. tetap juga kalah :(.
Tahun depan,kalau boleh tukar rumah sukan,memang aku nak tukar.. masuk temenggung ka? ada cikgu saheriana.. daebakk sikit?

Antara banyak-banyak tahun,tahun ni lah aku rasa sukan tahunan paling WORST dalam hidup aku T.T ..
takpernah macamni.............. .
yang aku rasa ok cikgu dia dalam rumah sukan syahbandar iaitu rumah sukan yang aku DIWAJIBKAN join, cikgu Suharni ja...... yang lain,setakat BOLEH TAHAN~ ....

But,dalam geram-geram ni,,ada jugak hal yang buat aku _______________ siikit... orang ni,is yang first pernah buat aku macam masuk dalam novel.. pelik kan?? DUA kali berturut-turut dia buat aku tertangkap dekat dia? memang ......... erm... and,, yang aku terkilan tu,pasal dia endah tak endah ja cakap aku masa hari sukan tu.... sampai sekarang,dia dah macam dulu.. kalau dulu, aku tanya sepatah,dia jawap 2-3 patah.. kalau aku cakap banyak,dia lagiiii banyak... tapi,sekarang.. aku cakap sepatah,dia cakap sepatah.. kalau aku cakap banyakk,,dia langsung tarakk cakap.... hmm~ mana-mana kau lah..... macam malas dah aku nak cakap dengan itu orang.... aku berdoa ja agar aku dapat lupakan orang tu.. Gara-gara dia lah tu,aku sudah tak fanatik dengan aliff aziz.... taik punya olang woo.... muka taklah hensem sangat.... hitam jak ku rasa...
aku dak boleh cakap apa-apa... kalau betullah dia suka orang yang lagii satu tu... well,,pasrah jak lah... aku cari orang lainlah sebagai pengganti dia? hahaaa~ ketawa dalam sedih

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi peeps, welcome to my little tiny world in a wide space.Please behave here.Thank You ;)


Owner Stuff Friend Entry


Let's Talk!


My Wishlist !

Keputusan UPSR lebih dari 4/5 A
Mengalah dengan si SUUN
DIET bagi kurus
Dapat 6/7/8 'A'


Like my page PLEASE??
*One klik je,tak susah


The Credits!

Template by : Domokun_Girl
Basecode by : Nadya
Picture by : Google also WeHeartIt