Kata-kata KOSONG !!
Sunday, July 1, 2012 | 4Domo Pot-Pet!

                                   بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم



Assalammualaikum....

Sekarang jam di dinding rumah aku sudah menunjukkan waktu 11:29p.m .. dah hampir larut malam kan?
Kalau dah larut malam,,mestilah semua orang dah tidur right??

Tapi,,kenapa aku still tak tidur lagi ni????
Ni semua cuz aku tak dapat nak lelapkan matalah..... entahlah... aku macam takda MOOD nak tidur...
So,, aku nak share apa yang aku alami lah tadi petang kepada para follower aku yang dikasihi..




Tadi petang kan,, kira-kira pukul 5 ke 6 gitu, aku online lah FB,, entah mengapa aku terajin plak nak online fb petang tu.... padahal,aku ni jenis yang susah sangat nak on9 fb if petang-petang sebab aku lebih menjurus kepada BLOG jika waktu masih berlegar-legar sekitar pukul 4 above....


Tengah-tengah aku syok online tu.. datanglah sorang ni..sapa aku dekat fb... first,,aku tarakk mau layan sangatlah......
Kan aku ni juga jenis PEREMPUAN yang malas nak layan orang yang kurang dikenali especially boy-boy tu.... aku jerak lah dengan suatu 'insiden' alam maya dulu yang berlaku dekat aku...

first,aku dok layan-layan ja mereka,,adalah yang mula nak berlanjik.... minta couple bagai... dah aku ni ANTI-COUPLE.. geli lah aku baca mesej orang cenggitu.... so,,better aku tak payah buka and tak payah balas right??
Tapi,, if aku tak balas,, nanti ada yang kata aku SNOBBY.... so,, untuk mengelakkan gelaran tu dari singgah di diri aku,, aku pun memilih lah jalan yang sangat mudah dan tak menyusahkan aku..iaitu??

OFFLINE kan CHAT ... :]

Pintar kan??
humm..back to topic... macammana aku boleh terr-berlayan dengan orang tu???

Tu pun aku tak pasti sangat........biasanya,,kalau ada mesej masuk,, aku biarkan saja......sampai berlambak dah mesej dekat inbox aku tu,,aku tak baca... kekadang,aku buat inbox jadi bersih dengan membuat semua mesej yang belum dibaca ter-mark as dah dibaca... ada dekat fb tu....
Entah tadi tu,,tergerak lak hati nak baca mesej budak poyo sorang tu......
and,,you know what ! dia tak sapa aku dengan kata-kata 'hye' or 'hello' or 'bley knalan' sepertimana anonymous fb yang selalu meng-PM aku.....

so,,korang nak tahu apa mukadimah dia???



huhhh ! macam nak aku tonjol-tonjol jak kepalanya at that time... geramm seyhh ! patutlah nak sangat aku pergi buka..rupanya MY musuh ketat tengah melancarkan serangannya.. ! fuhh ! nasib baik aku sedar ! if not,, memang goal lah aku dia pergi kutuk-kutuk TANPA aku sedari

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi peeps, welcome to my little tiny world in a wide space.Please behave here.Thank You ;)


Owner Stuff Friend Entry


Let's Talk!


My Wishlist !

Keputusan UPSR lebih dari 4/5 A
Mengalah dengan si SUUN
DIET bagi kurus
Dapat 6/7/8 'A'


Like my page PLEASE??
*One klik je,tak susah


The Credits!

Template by : Domokun_Girl
Basecode by : Nadya
Picture by : Google also WeHeartIt