Jangan tahu KOMPLEN jerr !
Saturday, July 7, 2012 | 0Domo Pot-Pet!




Sebentar tadi,aku ada main PM dengan seorang kawan dari sekolah yang sama dengan aku.
Dia ni,lain sikit gayanya..suka sangat mencari kesalahan aku...
Barusan tadi, dia tanya aku pasal MENGAPA aku sering berselindung dari bersemuka dengan sorang mamat
over and perasan dekat sekolah ku yang kami gelar "tangki air" tu.. then,belum sempat aku cakap apa-apa, terus dia main serkap jarang ja kata aku suka si tangki air tu sebab dia kata "remaja macam kau ni,biasanya suka tu kalau dak mahu pandang muka"

Masakan dia tak tahu langsung? berselindung kerana suka atau tak suka berbeza....
kalau kerana suka,lain caranya...manakala kalau tak suka.. lain lagi caranya... tak perlu aku bahas panjang-panjang sebab semua insan aku rasa dah tahu macammana berselindung kerana suka dan kerana tak suka kan?

then,aku ni..yang memang perangai macam budak-budak sedikit,susah nak cari tunggak alasan nak dikemukakan pun,teruslah cakap FAKTA yang kurasakan semua orang yang melihat dengan mata kepalanya pun kata BETUL...? then,dia terus membandingkan aku dengan seorang lagi perempuan di sekolah kami..
I know lah im not as better as her.. but,no need to compare me with your triple shit word lah,bro !
Semua orang tak perfect... semua orang ada kelebihan dan keburukan.... kau tak bolehlah just pandang pada keburukan aku.. sedangkan kau kalau kau baik sangat dekat aku then aku caci maki kau terus-terusan atas sebab kecil sahaja, kau pun rasa TAK FAIR kan??

Lepas tu,kau cakap dekat aku tadi "kalau aku tahu kau macamni,aku minta maaf.. aku rasa,aku tak sesuai jadi kawan kau" by the way, kalau mulut aku jahat sangat time tu,, memang aku akan cakap "siapa juga teringin mahu jadi kawan budak yang berkening tebal macam kau?" haa... ada kau hot dengan word aku? panas jugak kan??just because you have eyebrow yang tebal,aku bangkitkan plak isu tu... sakit jugak hati kau kan?
By the way,aku tetap tak faham lah jugak..... apa salah sikap aku ni? aku rasa, sikap seperti aku lebih baik daripada sikap yang ada dalam diri kau..yang kau agung-agungkan tu.. even aku ni,cakap lampas ja... but,at least.. aku tak pernah lah sakitkan hati orang DEPAN-DEPAN right?

kalau diikutkan,aku takda salah lah bro.. siapa tak panas weyh kalau kau cakap aku suka dengan orang tu padahal dalam hati aku ni..kalau boleh nak bandingkan dengan sesuatu.. dah lama kalah gunung everest tu kalau nak banding dengan tahap ketidak-sukaan aku dekat orang tu.... cubalah kau dalam posisi aku sekarang..apa kau rasa kalau aku tegaskan pada kau bahawa kau suka si INI even kau tak suka orang tu.. sakit jugak hati kau kan?mesti lepas tu, kau akan cakap bukan-bukan.. such as.. "hidung babi" , "babun"
tolong lah eh.. make your self perfect before complaining other's ok?

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi peeps, welcome to my little tiny world in a wide space.Please behave here.Thank You ;)


Owner Stuff Friend Entry


Let's Talk!


My Wishlist !

Keputusan UPSR lebih dari 4/5 A
Mengalah dengan si SUUN
DIET bagi kurus
Dapat 6/7/8 'A'


Like my page PLEASE??
*One klik je,tak susah


The Credits!

Template by : Domokun_Girl
Basecode by : Nadya
Picture by : Google also WeHeartIt