Domokunnn !!
Wednesday, July 4, 2012 | 0Domo Pot-Pet!




Seperti tajuk di atas.... akhir-akhir ni,,aku jadi OBSES plak dengan domokun..entah kenapa? kata orang, domokun ni..taik lah..apalah... but,for me.. ITS CUTE !!! ...

Kalau dulu,aku pun,rasa domokun ni macam TAIK... but,,, everything had change now... seperti yang xxxx tu pun right?? 

Antara sebab-sebab aku terr-suka dekat domokun ni sebab....

-comel
-warna coklat/pink.

entah dah apa... yang pasti,kartun ni,macam ada gaya penarik.......... nak dikata comel mengalahkan anime,dak jugak? dunno lah apa yang menarik minatku untuk tiba-tiba suka sangat dengan kartun ni...
Comel plak kan? Tahun depan,aku rancang... aku nak beli beg pink gambar domo,pencil box colour pink pic domo, semuaa lah warna pink bericon-kan domo.... yeehaaa ! hehehee......

BTW, ada nampak tak sekitar blog ku ni?? dah change to chocolate in colour kan?? gambar pun kan?? header pun kan? and, assalammualaikum sebagai pembuka entry pun kan?shoutbox pun kan?? hahaa...
suka sangat dah dekat kartun ni..... semua turn to domo and chocolate in colour.... 
and,,, url blog pun kan?? hehhheeee............ over all,, aku puas hati... heheheheee~



sorry,entry tak panjang berjela and takdak isi.... ni just luahan perasaan about feel aku yang dah bertukar ni.... kadang-kadang,timbul jugak persoalan di kepala aku..aku dah matang kerr nih sampai semua bertukar??haahaa.LOL !






Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi peeps, welcome to my little tiny world in a wide space.Please behave here.Thank You ;)


Owner Stuff Friend Entry


Let's Talk!


My Wishlist !

Keputusan UPSR lebih dari 4/5 A
Mengalah dengan si SUUN
DIET bagi kurus
Dapat 6/7/8 'A'


Like my page PLEASE??
*One klik je,tak susah


The Credits!

Template by : Domokun_Girl
Basecode by : Nadya
Picture by : Google also WeHeartIt