Aku Benci Kau !!
Wednesday, July 11, 2012 | 0Domo Pot-Pet!



 Sudah beberapa kali aku cuba memberi kau peluang untuk memperbaiki kesilapan kau.. Tidak cukup itu, aku selalu menegur kesalahan kau tanpa kau sedari.. Aku selalu MENCUBA untuk mengelakkan diri ni,daripada melukakan hati kau.. Tapi,aku pun tak sangka.. ! sanggupnya kau buat aku sakit hati buat kesekian kalinya tanpa ada serangkap pun kata maaf terlintas di bibir munggil mu sederam sahaja kesalahanmu dapat kukesani...

Oleh kerana skait di hati ini,tidak mampu kebendung sendiri, mahu tak mahu... Aku lepaskan jua ia... mahu tak mahu... aku terpaksa sakitkan hati kau kali ini sebab jika ku fikir secara logik... AKU BUKAN PATUNG ! AKU BUKAN TUNGGUL KAYU ! AKU BUKAN BENDA TIDAK HIDUP !
AKU PUNYAI FIKIRAN ! AKU PUNYAI HATI ! AKU PUNYAI RASA ! masakan kau tidak dapat memahami aku? masakan hanya aku saja yang mampu memahami kau??? terlalu TIDAK ADIL bagi aku !

Mahu tak mahu,mulai detik ini.. bermulai waktu ini.. bertarikhkan hari ini 11/7/2012... kau bukanlah kawan baik aku lagi... maaf... tiada maaf yang mampu mengembalikan keadaan seperti sediakala untukmu selepas ini..  kau dengan hal kau,dan aku dengan hal aku... aku tak mahu masuk campur lagi hal kau dan aku harap kau juga begitu..
Sia-sia sahaja rupanya segala apa yang aku curahka dulu kepada kau sebagai sahabat baik... jika aku tahu beginila balasanmu,, TAKKAN PERNAH AKU MEMBELA KAU DIKALA KAU SUSAH ! AKU SUMPAH !
makin aku baik dengan kau..makin banyak lemak pulak kau.. makin nak kau tijak pula kepala aku.. kau fikir aku ni,apa? kau mesti ingat sikit... bukankah aku dah beritahu kau banyak kali yang aku ni dulu PERNAH JADI JAHAT.. jadi,jangan pernah kau bangkitkan kembali rasa yang sudah sekian lama aku tanam.
Seingat ku juga,,aku pernah warn kau dulu fasal sikap aku yang jadi tak stabil ni... but,kau tetap macam tak kisah..... kau ingat aku main-main kah???? kau fikir kau kuat sudah ? boleh kalahkan ahli sumo ya???

Maaf lah jika kau baca entri aku ni.. bukan niat aku mahu burukkan kau.. takda ku sebut pun nama engkau? cuma kalau alert sedikit.. boleh tahulah tu,siapa yang aku maksudkan.. memang sejak akhir-akhir ni.. aku ndak senang bah dengan gayamuu.. terlampau OVER.....

aku nda boleh pendam lama-lama suda ni rasa benci ku sama kau... meski suda aku berbuat semua hal supaya aku endak skait hati dengan kau,tapi.. word mu tu bah ! macam kau anak perdana menteri situ !

ok,fine ! aku MENGAKU .. aku yang kata pasal kau agak celedak !
aku MENGAKU .. aku yang kata pasal teguran kau menjadi pengawas sok-sok pandai tu !
aku mengaku .. aku yang buat semua tu kata-kata yang buat kau terkilan dan kau sangkakan orang lain yang kata...

tapi... kau mahu tahu apa tujuan ku, ex-bestfriend???
tujuan ku hanya satu .. MAHU MEMBUAT DIRI KAU JADI LEBIH BAIK DARI SEBELUMNYAA !
aku mahu menampal segala keburukan dalam diri kau,dengan personaliti baru.. personaliti yang bakal membuat semua orang senang dengan kau... tapi,kau macam.. ,rasa yang..aku ni.... anggap kau tuan aku plak? macam kuli-kuli???
ouh.. no wonder lah word kau dekat aku sekarang makin kurang beradab.. kau tahu aku.. aku tahu kau.. aku ni,orang yang susah nak biar orang yang buat salah dengan aku,terlepas begitu ja... so, jangan pernah try untuk membuat aku marah...
so,,oleh kerana kali ni,aku rasa.. kau dah over tahap gaban , aku sarankan...kau ambil salah satu cara di bawah....... buat kebaikan kau dengan aku juga ?

-kita putus kawan...
-kalau mahu guna cara kasar,depend on you...
-kau minta maaf,then terus blah dari hidup aku..

Labels:



Older Post
The Disclaimer


Hi peeps, welcome to my little tiny world in a wide space.Please behave here.Thank You ;)


Owner Stuff Friend Entry


Let's Talk!


My Wishlist !

Keputusan UPSR lebih dari 4/5 A
Mengalah dengan si SUUN
DIET bagi kurus
Dapat 6/7/8 'A'


Like my page PLEASE??
*One klik je,tak susah


The Credits!

Template by : Domokun_Girl
Basecode by : Nadya
Picture by : Google also WeHeartIt