This Saturday....i got new prob...
Wednesday, June 13, 2012 | 0Domo Pot-Pet!

                                      بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Assalammualaikum.......


What day is today yeah????? ouh...... Khamis dah.. [cuz its already 12:47a:m when im writing this entry..]
Aku tak ngantuk lagi lah...that's why tak lelap-lelap lagi ni.. while takda benda nak buat.. malas layan tv... bosann...hari-hari dok ngadap benda tu.... why not aku terus buka blog aku yang dah berhari tak berupdate-update ni.. [malas mau buat,sebab sudah beralih ke TUMBLR]

Since today is wednesday[macam kanak-kanak riang] ,,, it's mean,, one day more lah kan hari sabtu menjelang? err.. what's up dengan hari sabtu? apasal dia jadi tajuk haa????

Woohooo..hari sabtu actualy hari perkahwinan aku.. [dia tipuuu] whoop's ! im anti_couple and still 14 years old... no time to LOVE STORY lah okeng??
Ok-ok..jujur sudaa ni..muka-muka amanah.. peace !!!

This sat, aku dengan girl-girl aku rancang nak hang out sekali beli alat-alat keperluan for pembentangan GEO..... cuz,,our teacher tarakk kasi itu barang yang kitaorang perlu lahh....
TERR-paksa lah,beli guna money pocket sendiri [fuiyohhh ayat!! terr-paksa??kojamm tuh] cam tak rela an??[bab memey tak rela pun]

But.. i got a problem dekat sini............................. what kind of clothes MUST i wear this sat??? urrr,,cam nak pergi majlis wedding lak aku ni nak buntu-buntu segala pasal baju..amek je sembarang.karung pun tapa,,bagi tempek asal tutup aurat tu dah ok lettew..
hamboii..... membunuh kata-kata itu... hahaaa.. jatuh standart if im wearing that freaky clothes.... karung?weiii.. u think im tin kemek kerr mau bagi masuk dalam karung???

Aku ada prob memang dalam hal ni.. sebab ,,aku ni..jenis yang NERD sedikit.... and,,aku ni,tak pandai nak berfesyen..kalau dulu,,time aku masih K.E.C.I.L... baju aku,takde lah yang berfesyen bagaii sangat..but..baru-baru ni... mom got me new clothes.... cuz,,all my old clothes starting to takleh muat ..tergantung..... whoahh ! all that new clothes were so fashionable ! so not suitable with me whose in a childish act and also childish face... meowmeow ...and also !!can't forget ! childish body shape,size and height... [height tu,,not lah tersangat-sangat macam bebudak.. like normal form 2 student lahhh]

Ni lah my prob... hurrhurr....tak pandai lah nak bergaya-gaya sakan ni..... dah la aku hate bila im look mature than my real self.... cuz,, im totally damn much still in a childish outer look's!
Actualy, aku ni,,sama je like Lailatul.... she also kurang sikit bab berfesyen-fesyen ni..tak pro macam Fauziah.... aku ni,jenis yang pandai cakap je dekat orang "kau ni,,berfesyen lah sikit..." padahal..sepatahh haram tang fesyen pun aku tak tahu.......
aku.....;
a)penakut nak try fesyen baru
b)kurang suka pakai pakaian yang BARU dengan aku

that's my attribute if in fashion world...... lalilalaa.........  so what? can't change sudahh.. diam-diam jak lah mengikut perkembangan semasa jak jawapannya...  biarlah aku sampai besar nanti endak pandai bergaya.... aku juga.... bukan kau?? [salah struktur ayat xD]

Berbalik pada hari and prob aku ni [jangan layan melalut aku sebab aku ni kuat merepek] ..... ouh no ! just one day more and i still can't decide which clothes must i wear??? if im choosing it with sesedap bumbuh Knowr ,, mesti look like KKS kan? ouhhh my old clothes ! why u must getting pendekk ! ni yang tak best nih...... .. T.T .. tadi aku adalah try-try baju.... and,, aku rasa..aku berkenan dengan satu baju lengan sampai siku ni..belang-belang.....macam comel plak aku tengok baju tu.... dia macamni... dalam, just singlet belang-belang hitam putih,the  luar dia pakai baju macam kot tu.. but dia cute/comel sikit baju dia.. dia tak panjang..just sampai bawah dada....  lengan dia,sampai siku if tak mistake..... aku tengok..ngam je dengan tudung syria hitam aku tu[my lovely tudung's]  macam,aku nak decide je pakai baju tu... tapi segan jugaklah... sebab,nanti kawan aku laen nampak... and mereka tegur "eh,since when kau pandai nak pakai baju camni nih? " lol# !%^&* ! aku WAJIB bungkam terus right? so,mohon-mohon..if aku pakai baju tu... taklah kena tegur oleh si cik kawan aku yang sok mamarazi eh?? hiiii :B 

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi peeps, welcome to my little tiny world in a wide space.Please behave here.Thank You ;)


Owner Stuff Friend Entry


Let's Talk!


My Wishlist !

Keputusan UPSR lebih dari 4/5 A
Mengalah dengan si SUUN
DIET bagi kurus
Dapat 6/7/8 'A'


Like my page PLEASE??
*One klik je,tak susah


The Credits!

Template by : Domokun_Girl
Basecode by : Nadya
Picture by : Google also WeHeartIt