Kawan aku lari dari rumah ikut boyfie dia.. T.T
Tuesday, June 12, 2012 | 0Domo Pot-Pet!

                                             بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم




Assalammualaikum...

urm...aku rasa sedikit sedih jugaklah hari ni.. sebab,,sorang kawan aku... even tak terlalu rapat.. but dia tu,pernah jadi kawan aku masa dekat sekolah rendah...time aku year 4 if im not mistaken..aku pernah duduk sendiri je dekat padang..time tu sukan..but aku takda kawan sebab ramai kawan aku tengah bertanding acara sukan yang mereka wakili di rumah masing-masing..but aku?time year 4,aku tak aktif dalam bidang sukan..so,aku sunyi je lah sendiri..dahla aku tak banyak kawan sebab aku ni a bit pendiam... then kawan-kawan yang aku ada semua pergi bertanding.. :( ... but at that time,, kawan aku yang lari ni yang pergi duduk dekat aku.. bawa aku bercerita... dia tak pergi bertanding sebab kaki dia seliuh kalau tak silap....

Dia lari dari rumah..ikut boyfie dia..just because cinta terlarang dia...... kasihan mom dia..... :( .. aku tahu news ni..tadi... time mom dia pergi school ambil surat berhenti sekolah...dari hari ahad yang lalu lagi dia tak balik-balik kata mom dia.. T.T ..kalau ikut kata penggosip sekolah kami,kawan aku tu,ada singgah rumah dia dulu sebelum kawan aku tu lari... miss penggosip tu jugak kata yang dia tahu dimana kawan aku tu pergi.. but,miss larang beritahu orang lain sebab takut-takut nanti dia plak disalahkan...sebab,,kan kalau dah mom tu,sayang sangat dekat anak dia..tak mustahil dia akan salahkan sesiapa je yang dia rasa mungkin berkaitan kan?
kalau aku tengok tadi mak mom kawan aku tu.. kesian gak... walaupun mom dia tak nangis pun time ambil surat berhenti sekolah tu,but i know..as mom.. yang mengandungkan as 9months and melahirkan anaknya secara bersusah-payah.. imposible if dia tak sedih kan??? :( ..kawan aku sorang tu jugak !! apasal nak ikut cakap boyfie dia tu? kau fikir boyfie kau ke yang kasi kau makan selama ni? boyfie kau kerr yang beranakkan kau? kalau aku dapat dimana kau kawan,memang aku pukul kau dekat situ gak... sampai hati kau eh? please lah kawan.. if u dah berani nak berboyfie, mesti u dah jadi mature girl right? dah besar.... so,why u tak leh nak bezakan mana baik and mana buruk?mana otak kau,dear? please think it deeply lah before u do this STUPID thing....
Bukan apa yang buat aku takut jugak.. errmm,,faham-fahamlah..laki sekarang ni... banyak yang dah sot sedikit..kang di ***** nya kawan aku..kesian diaaa.. T.T ..yelah.. memeyla boyfie dia satu orang je.. but,manalah tahu nanti dekat tempat yang dia pergi tu,yang lain genk boy dia muncul plak? hmmm :( ..sedih plak aku.... tak dapat aku nak bayangkan.....

Walaubagaimanapun,aku just boleh take this ancident as pengajaran buat aku supaya jangan terlalu obses kalau bercouple and sebaiknya,jangan ada couple di usia under-age... .. (memang aku tak suka bercouple..gelii!!!)
Aku hanya boleh berdoa untuk dia supaya dia selamat.... moga-moga tiada apa yang berlaku.... :( ......
dan...aku juga berharap agar dia sedar akan apa yang dia lakukan ni.... please lah jangan buat macamni dekat mom kau,dear :(

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi peeps, welcome to my little tiny world in a wide space.Please behave here.Thank You ;)


Owner Stuff Friend Entry


Let's Talk!


My Wishlist !

Keputusan UPSR lebih dari 4/5 A
Mengalah dengan si SUUN
DIET bagi kurus
Dapat 6/7/8 'A'


Like my page PLEASE??
*One klik je,tak susah


The Credits!

Template by : Domokun_Girl
Basecode by : Nadya
Picture by : Google also WeHeartIt