Like a NEW blog !!! huhuuu !
Friday, May 11, 2012 | 0Domo Pot-Pet!

                                         بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Assalammualaikum........



Eh,,,saya sudah tukar url lah kan??? dulu http://chocolicious-story-fanfict.co.cc/ tapi sekarang dah change pergi http://onee-thelittlewriter.blogspot.com/ ..say babay to co.cc ..hahahaaaa

Nak tahu tak sebab kenapa saya tukar domain pergi blogspot balik???? kenapa taknak domain
co.cc sedangkan ia unik??? haaa~
ni lah nak bagitahu............. semua tu sebab,,, dah banya aplikasi yang melibatkan blog,,
saya tak boleh guna sedangkan benda yang saya nak pasang tu,,yang khas tu blog tu,, saya pasang dekat BLOG jugak..blog yang saya daftarkan di blogger.com .. err..faham takk??
mean camni,,, macam contoh,, ada satu widget ni,,kawan saya perkenalkan...
dia buat,,oke jekk.. saya buat??? UNKNOWN lah plak dia kata?
tak dijumpai?? hmm,,, agak geram feat kecewa lah jugak time tu... FRUST sesangat..yalah,,kawan saya boleh buat sedangkan dia pun blog jugak..daftar dekat blogger.com jugak....
tapi,,dia boleh,,saya tak boleh... hurm........... :(

Satu lagi,,, time saya nak timbang blog,, mana bleh tahu berapa berat dia,, tak keluar keputusan dia..
padahal,,yang saya guna tu,,blog juga... tak ka geram jadinya saya?
so,,,,saya putuskan,, untuk ganti url ! nak buat macam newbie plak....
saya padam semua post saya.................... yang tutorial-tutorial semua saya dah pindah kan ke blog lain..
so,,if nak tutorial,, boleh cek dekat http://choco-stilict.blogspot.com/ .
semua tutorial yang saya punya ada dekat situ.Kalau bahagian fanfict plak,, saya letak dekat http://chocolicious-fanfict98.blogspot.com/ .
So,,,, the conclusion is,, i have THREE blog... satisfie?? hahaaa....
Selepas ini,, sistem pengeposan dalam blog saya pun akan berubah...saya akan post sesuatu yang lebih berfaedah daripada just kisah hidup..............i'll share some tip's,hot new's and etc yang bermanfaat lah..
itu lebih baik kan daripada kish yang langsung tadak isi?? hahaaa..... saya bukanlah langsung tak post kisah pasal apa yang berlaku dekat saya,, tapi rarely lah,, yang penting jek saya post........ yang tak penting,,saya tak post........ heheee......

Nak tahu jugakk tak kenapa saya buat asing-asing setiap bidang*cewahh yang saya sediakan??
seperti cerita(fanfict) di blog lain dan tutorial di blog lain??
haaa~ ni untuk TIDAK MENYEMAKKAN kandungan yang ada di post saya tu.....a'ah lah,,kalau semak kan,,susah nak cari entry lama??? ye takk ?? hehe...

So,,, pasni,,, my blog will change to be more mature ! well,,, url pun dah tukar,, skins pun dah tukar siap
decorate dia?? so why not topik pun tukar right?

Labels:



| Newer Post
The Disclaimer


Hi peeps, welcome to my little tiny world in a wide space.Please behave here.Thank You ;)


Owner Stuff Friend Entry


Let's Talk!


My Wishlist !

Keputusan UPSR lebih dari 4/5 A
Mengalah dengan si SUUN
DIET bagi kurus
Dapat 6/7/8 'A'


Like my page PLEASE??
*One klik je,tak susah


The Credits!

Template by : Domokun_Girl
Basecode by : Nadya
Picture by : Google also WeHeartIt