Khidmat masyarakat...
Sunday, May 27, 2012 | 0Domo Pot-Pet!

                                                 بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Assalammualaikum.....

Tengok tajuk tu dulu.... ! hahaaaa...... haaa~ actualy nak cerita pasal Khidmat Masyarakat yang diadakan dekat sekolah aku.... aktiviti tu,,kelmarin.. tapi takda masa la pulak aku mau update entry kelmaren..penat bah.... heheee.......
Tapi,,sekarang ni,ada masa sudah ! so,,why not terus tulis apa yang masih terbuku di dalam hatiku ini..cewahh,,ayat... menusuk kalbu doee !


Kelmarin tu,,hari Sabtu tu lah...... 26/05 tu.... heheee.......  aktiviti ni,,, form 2 yang rasmikan... ! hahaa
so,,untunglah form 2 tahun ni dekat sekolah aku tu.. termasuk aku. ...

untunglah sangat !

Kita orang kena suruh mengecat u know... huuu~ habis baju kotor.... baju konven aku tu,,tak ketinggalan jugak turut menjadi mangsa cat air.... ! hmm~ nanti tak leh nak pakai dah la tu kan?? ye lahh,,takkan lah aku nak pakai dengan cat yang masih tercalit sana sini kan???malulah aku..... ! perasaan natural yang unik dalam kaum hawa nih !! kalau takda feeling ni,,pi terjun bangunan 14 tingkat sana... !
hahhaaaaaa


Aku and the friend's turun disebabkan taknak dipotong markah je..takde sebab lain.. kiranya tak ikhlas lah ni kan nak bersihkan sekolah??? ish-ish-ish...tak patut sangat !
Naseb baek cikgu Mad Jais benarkan bawa handphone..so,,taklah jugak aku boring dekat sana......
boleh online Fb via mobile....ngeeee~

Tapi kan,,disebabkan oleh dibenarkan bawa handphone tu,,, kita orang tak fokus sangat lah dekat kerja tu.... sebab yang berlegar dalam otak kita orang ni,, just.....   "best lagi main fb daripada mengecat"
adesss... sapa yang JUGA mungkin akan cakap begitu if dalam situasi kami?? silakan angkat tangan dan komen !!
Selain main fb,,ada jugak kerja lain yang kami buat.......
haaaa....tak lain tak bukan,, snap picture lah...... even our face tak macam cinderella.... lalalaaa.....
Orang cikgu benarkan actualy for laporan,,yang pegi snap dengan many possing tu apasal?? nyottt !

Kalau aku tengok balik album pic yang kami dok snap sepanjang aktiviti tu,,, hmm~ rata-rata pretend macam artis korea.... possing ape-ape ntah.... *kecuali aku sebab aku posing biasa sadjaaaakkk xP

Ada yang gembung-gembungkan pipi lah sambil tutup mulut...adesss.... taulah korang cute.. jeles aku !
Nasib baik lah cikgu tak tahu apa yang kita orang buat..kalau tak..nahass ! kena potong 25 mark for PSK..dah la PSK aku just 88% ! T.T ....

eh,,takkan snap pic dengan online fb je?? ehh..ada lagii kita orang buatt....~

DENGAR lagu lahh,,, hahaaaa...~ handphone aku dah lah full dengan lagu Najwa Latif <3 .. dah aku minat dia,,nak wat guane??takkan aku na bagi masok lagu aliff aziz kott??taulah aku ni aliffangel...tapi nanti kantoi lah aku minat aliff aziz woii ! kang tak pasal-pasal dikata minat aliff b'cuz of his face yang cute miut hensem gitu.... looorrr~ malulah akuu !
tapi memang kenyataan ...saje nak tutup..but his voice also boleh tahan..but can't challenge my Alif Satar voice..huahuahuaaa~




back je xP




Red hijab Lailatul,Black syria hijab Fauziah and black simple hijab is me


mala and fauziah.. comel kan dia orang? sapa nak kirim salam,,just tell me then..hahaa

Ad lagi yang lain,dekat dalam album FB aku..hahahaa..if nak tengok,just check dekat fb aku Ning Eniq Ssq
Ada lagi yang paling special !
KENAPA plak special????? sebab,,, dia ni artis dari kota PARIS u know??
susah sangat lohh mau snap pixa dia...... kelmarin kita orang nak interview dia pasal skandal dia dengan pelakon sinetron yang terHOT tu,,, tapi dia just kata "no komen"
hmm...... tapi,,,at last,dapat jugaklah snap pic dia even dia tengah blur time tu...huahuahuaaaa~
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
scroll ke bawah lagi... sebab ni special sangat ! susah ooo nak dapat pic dia ni ! mahal sangat mah !
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-

-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
huahuahuaaa..... ada macam Aliff Aziz tak??
aku rasa tak,,macam biawak tak cukup bulan,adelahh





Dekat sekolah korang dah buat macam ni dah kerrr?
cer bagi respons sikit....

Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Hi peeps, welcome to my little tiny world in a wide space.Please behave here.Thank You ;)


Owner Stuff Friend Entry


Let's Talk!


My Wishlist !

Keputusan UPSR lebih dari 4/5 A
Mengalah dengan si SUUN
DIET bagi kurus
Dapat 6/7/8 'A'


Like my page PLEASE??
*One klik je,tak susah


The Credits!

Template by : Domokun_Girl
Basecode by : Nadya
Picture by : Google also WeHeartIt